fredag 3. juli 2009

Update

Da er jeg inne i min 23. uke på konseptet :)

Fett % begynner å bli bra men er enda litt rundt midjen jeg vil ha vekk..

Har kjørt på ekstrem diett nå siden mandag. Dietten går utpå at jeg kutter ut karbohydrat og spiser kun protein(kjøtt) og masse grønnsaker. 4-5 målltider omdagen..

Mot slutten av dietten er det full oppkarbing og da er tilogmed sukkerholdig godteri lov ;)

Da skal jeg over til vanlig H&F konsept igjen :)

Etterhvert så vil jeg ha mer fokus på styrke ettersom jeg begynner å bli ganske fornøyd med vekt og fett% :) Muskler begynner å synes stortsett overalt nå, me like ;) Litt mer brunfarge også nå så ;D



2 kommentarer:

  1. Du ser råbra ut, kjekken :) Håper alt står bra til med deg!

    Glad i deg veitdu ;)

    SvarSlett
  2. Ja litt mere brun farge må til kjære deg, nesten så du må advare folk og be de sette på seg solbriller før de entrer bloggen din!
    hihi, neeeeida... 0=)

    SvarSlett