tirsdag 24. november 2009

Wohoo

Daaa var det vel på tide med en liten update vel ;D

Mndene siden sist har vært HELT ok, med mer styrkeorienterttrening så trives jeg veldig på trening omdagen :) Synes nye konseptet jeg fikk av Børge er suupert! :) Neste uke er det 1rm test! Se om det er noen økninger der.. har vel ikke hatt 1rm test på snart 1 år tror jeg :) Nå har jeg jo gått ned endel i vekt også,så blir spennende å se om jeg har kommet meg på det nivået jeg lå på rundt desember mnden ifjor da jeg veide rundt 99kg (!!). Morgenvekta nå ligger på rundt 83-84.. har gått litt opp, dette kan være pga muskelmasse(noe jeg håper mest på ;)) men må være ærlig og si at kostholdet kanskje kunne vært endel bedre enn det har vært siste 4-5 ukene ..Så hadde jeg vært mer fokusert,så hadde nok fremgangen både fett% messig,muskelmassemessig og generellt styrkemessig, ha vært noe bedre regner jeg med.. men gjort er gjort ;)

Jeg har fulgt H&F consept men har vært endel avvik og endel utenom målltidene som jeg har unnet meg litt for mye :) MEN det får heller gå ,man lever bare 1 gang og nå har jeg kommmet meg på rett kjør igjen føler jeg :)

Ellers føler jeg styrken er på rett kjør, føler meg mye stereke enn på lenge, og programmet fungerer supert! :) Gleder meg til fortsettelsen..

Snart skal jeg forsøke meg på "Advanced Consept" ! :) Som jeg har bedt Børge PENT om å hjelpe meg med å sette opp og følge meg på, har ikke lest så mye på det enda, men skal gjøre det så fort jeg orker å sette meg ned å studere det nøyere ;)



Så til tross for høst/vinter, så skal jeg gjøre mitt beste å holde fett% lav og muligens få den litt lavere :)

Får ønske meg lykke til videre!

Så.. seff noen små bilde updates:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar